مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-29دانش

رقابت 2018 داوطلب آزمون دکتری در ایلام


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از برگزاری آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1399 در ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- دکتر مصطفی نعمتی با اشاره به اینکه صبح روز پنج شنبه 9 مردادماه 1399 این آزمون برگزار می شود، اظهار کرد: 2018 نفر داوطلب شرکت کننده در این آزمون در استان به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 1123 نفر مرد و 895نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو حوزه اصلی در دانشگاه ایلام و موسسه آموزش عالی باختر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بعد از وقوع کرونا این اولین آزمون سراسری کشور در حوزه آموزش عالی و تحت مدیریت سازمان سنجش است و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: با وجود اینکه در آزمون دکتری امسال در استان تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است اما رعایت فاصله اجتماعی موجب شد تا امسال این آزمون در دو حوزه اصلی برگزار شود.

نعمتی با تاکید بر اینکه در این آزمون به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی باجه تحویل امانات پیش بینی نشده است، از داوطلبان خواست از آوردن وسیله اضافی و تلفن همراه خودداری کنند.

وی به داوطلبان توصیه کرد: برگه های راهنمای شرکت در آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2018 داوطلب آزمون دکتری در ایلام

رقابت 2018 داوطلب آزمون دکتری در ایلام