مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-29اقتصادي

زنجان یکی از 10 استان برتر معدن خیز کشور است


استاندار زنجان،با بیان اینکه زنجان یکی از 10 استان برتر معدن خیز کشور است، گفت: 50 واحد تولید شمش در این استان وجود دارد که با نیمی از ظرفیت خود، - کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران، همزمان با بهره برداری از 200 طرح ملی، صنعتی و معدنی، با بیان اینکهاز 67 ماده معدنی موجود در کشور 36 ماده معدنی در زنجان وجود دارد، گفت: معادن باید راه های روستایی را مورد توجه قرار بدهند.

وی اظهار کرد: معادن در حفظ و نگه داری جاده های روستایی همکاری کنند و در روستاهای اطراف امکانات رفاهی و خدمات لازم را ارائه کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ایجاد راه برای تبدیل زنجان به منطقه لجستیک اهمیت بالایی دارد، گفت: در سفر دکتر نوبخت برای توسعه راه های مواصلاتی ریلی و جاده ای این مهم مصوب شد.

حقیقی با بیان اینکه زنجان یکی از 10 استان برتر معدن خیز کشور است، ابراز داشت: 50 واحد تولید شمش در این استان وجود دارد که با نیمی از ظرفیت خود، کار می کند.

وی تعداد بارنامه های صادر شده در سال 97 را 170 مورد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 250 بارنامه صادر شده است.

استاندار زنجان، به روند افزایشی دریافت حقوق دولتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 32 میلیارد تومان حقوق دولتی اخذ شده و به دنبال تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان یکی از 10 استان برتر معدن خیز کشور است

زنجان یکی از 10 استان برتر معدن خیز کشور است