مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:502020-07-29سياسي

رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول آموزش و پرورش منصوب شد


قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول این وزارتخانه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه به عنوان رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

  در متن این حکم آمده است: به استناد ابلاغیه شماره 26306 به تاریخ 7 خرداد 96 معاون حقوقی رییس جمهور و در اجرای جزء یک بند (الف) شیوه نامه مستندسازی اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی (ابلاغی شماره 57374 به تاریخ 12/11/81 معاونت حقوقی رییس جمهور) و بند(4) دستورالعمل تشکیل ستاد مستندسازی اموال غیرمنقول وزارت آموزش وپرورش، جناب عالی با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول وزارت آموزش و پرورش منصوب می شوید.

امیداست با همکاری سایر اعضاء علاوه بر حلّ و فصل اختلافات ملکی میان مجموعه های آموزش و پرورش با سازمان های وابسته و تغییر بهره برداری حقّ استفاده اراضی و املاک زیرمجموعه های آموزش و پرورش و سازمان های وابسته، امر مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش محقق شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول آموزش و پرورش منصوب شد

رییس ستاد مرکزی مستندسازی اموال غیرمنقول آموزش و پرورش منصوب شد