مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:102020-07-29ورزشي

برگزاری مسابقه بزرگ علاوه تر در یزد به مناسبت عید غدیر


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح ویژه برنامه های عید قربان تا عید مباهله در یزد، مسابقه بزرگ «علاوه تر» را گل سر سبد این برنامه ها خواند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح ویژه برنامه های عید قربان تا عید مباهله در یزد، مسابقه بزرگ علاوه تر را گل سر سبد این برنامه ها خواند.

عباس ملازینلی امروز چهارشنبه هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران در محل این سازمان، ضمن تبریک اعیاد پیشرو و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه های متفاوتی را جهت گرامیداشت این ایام شادی و سرور برای شهروندان تدارک دیده و سعی کرده تا ویژه برنامه های مذکور را متناسب با این شرایط طراحی کند.

وی با بیان این که 30 ویژه برنامه با اعتبار اولیه قریب 800 میلیارد تومان در بخش های مختلف برای فراهم کردن نشاط و شادی یزدی ها از 10 تا 24 مردادماه جاری تدارک دیده شده است، از فاخرترین این برنامه ها را مسابقه بزرگ علاوه تر به کارگردانی مسیح دهقانی و مدیریت تولید فرزادفیضی معرفی کرد و آن را گل سر سبد برنامه های ستاد مبشر در این ایام خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بزرگ علاوه تر در یزد به مناسبت عید غدیر

برگزاری مسابقه بزرگ علاوه تر در یزد به مناسبت عید غدیر