مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-29سياسي

ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در بوستان جنگلی سرخه حصار


رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از بوستان جنگلی سرخه حصار، ایجاد زیر ساخت های لازم برای رفاه حال شهروندان را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی خبر از بازدید از پارک سرخه حصار داد.

در این بازدید سید آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای شهر با همراهی مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 صدر اعظم نوری را همراهی کردند.

وی نوشته است: با توجه به استقبال گردشگران و شهروندان از  بوستان جنگلی سرخه در شرق تهران، ایجاد زیر ساخت های لازم برای رفاه حال شهروندان ضرورت دارد که خوشبختانه با تدابیر شهردار منطقه 13 اقدامات خوبی انجام شده و ایده های جدیدی مطرح شده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پوشش گیاهی و حیات وحش بوستان جنگلی سرخه حصار و مناطق حفاظت شده به عنوان ذخایر ارزشمند، می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند ابراز امیدواری کرد با حمایت شورای شهر و تامین اعتبارات لازم ، پروژه قطب گردشگری شرق تهران به ثمر برسد.

همچنین طی این بازدید چهار ساعته، وضعیت حیات درختان، نحوه آبیاری، محیط زندگی گونه های حیوانی و گیاهی و ظرفیت پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در بوستان جنگلی سرخه حصار

ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در بوستان جنگلی سرخه حصار