مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-29حوادث

کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منجیل


فرمانده انتظامی رودبار از کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 3 میلیارد و 120میلیون ریال در شهر منجیل این شهرستان خبرداد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رودبار از کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 3 میلیارد و 120میلیون ریال در شهر منجیل این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حال استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در شهر منجیل است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس دریافتند فرد مورد نظر در داخل یک شرکت در شهر منجیل اقدام به نصب غیرمجاز دستگاه های استخراج ارز دجیتال کرده است.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند و 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال و متعاقات آن را در بازرسی از این شرکت کشف کردند.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه در این رابطه متهم 30 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را 3 میلیارد و 120میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منجیل

کشف 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منجیل