مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-29بين الملل

تیراندازی در مرز لبنان به خاطر دستپاچگی و تشخیص اشتباه نظامیان صهیونیستی


ارتش رژیم صهیونیستی که روز گذشته به دنبال اعلام وجود تحرکات مشکوک در مرزهای لبنان اقدام به تیراندازی کرده بود، اعلام کرد که هیچ فرد مظنونی در نزدیکی مرز حضور نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شبکه المیادین ، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به وحشت زدگی نیروهای خود در مرزهای شمالی با لبنان اذعان کرده است.

به گزارش  شبکه المیادین ، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در داخل خاک فلسطین اشغالی در مقابل منطقه راس النافوره تا منطقه عیتا الشعب اقدام به تیراندازی کرده است که به گفته خبرنگار المیادین در این اقدام، هیچ تیری به سمت خاک لبنان شلیک نشده است.

آویخای ادرعی سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص در حساب توییترش نوشته بود: لحظاتی پیش، تعدادی فرد مظنون در منطقه الجلیل الغربی در نزدیکی حصار مرزی با لبنان رصد شده اند.

حادثه تحت کنترل ارتش است.

جزییات در حال بررسی .

طبق گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی پس از این اقدام، اعلام کرد که فرد مشکوکی در نزدیکی مرز وجود نداشته و پاکسازی منطقه نشان داده است که این اقدام به اشتباه صورت گرفته است.

ادرعی نیز در حساب کاربری خود در این ارتباط نوشت: پیگری گزارش های پیشین در ارتباط با رصد افراد مظنون در نزدیکی حصار [مرزی] با لبنان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در مرز لبنان به خاطر دستپاچگی و تشخیص اشتباه نظامیان صهیونیستی

تیراندازی در مرز لبنان به خاطر دستپاچگی و تشخیص اشتباه نظامیان صهیونیستی