مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-29اقتصادي

کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملایر/ مردم همچنان رعایت کنند


فرماندار ملایر با بیان اینکه در حال حاضر به سمت کاهش موارد ابتلا در شهرستان می رویم گفت: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در بازدید از غرفه توزیع ماسک رایگان که توسط خبرنگاران ملایر دایر شده است اظهار کرد:  امروز با همکاری خبرنگاران، فرمانداری و اداره صمت 50 هزار ماسک رایگان  توسط گروه های مختلف شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این تعداد ماسک با هدف فرهنگسازی استفاده از ماسک انجام شده است گفت: این تعداد ماسک در 10 نقطه شهرستان توسط گروه های مختلف روحانیت، سپاه، نیروی انتظامی، صنعت و  معدن، بهداشت و درمان و هیئت اندیش ورزان جوان و اصحاب رسانه انجام شد.

فرماندار ملایر افزود: از زمانی که در ملایر وضعیت قرمز اعلام شد برنامه های نظارتی ما در خصوص فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از برگزاری مراسم و ضرورت استفاده از ماسک در ادارات و نهادها شدت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت سراشیبی و کاهش موارد ابتلا می رویم اضافه کرد: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملایر/ مردم همچنان رعایت کنند

کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملایر/ مردم همچنان رعایت کنند