مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-29سياسي

عزاداری محرم در شرایط کرونایی؛ آری یا خیر؟/ پاسخ 5 شخصیت حوزوی


تعدادی از کارشناسان حوزه در گفت و گو با جماران، تحلیل و نظر خود را درباره ضرورت برگزاری مراسم ویژه محرم در ایام کرونا بیان کردند.

- آیت الله مسعودی خمینی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نورالهیان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی ایازی و حجت الاسلام و المسلمین محمد مقدم در گفت و گوهای جداگانه ای با جماران توضیحاتی را در خصوص موضوع برگزاری یا عدم برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در شرایط شیوع کرونا اظهار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن این گفت و گوها در ادامه می آید: مکتب اباعبدالله الحسین(ع) هرگز راضی به روضه خوانی به این صورت نیست/ مجالس عروسی و روضه خوانی در شرایط احتمال ابتلا به کرونا، مخالف حکم خدا است فکر می کنم که مکتب اباعبدالله الحسین(ع) که مکتب انسانیت است، شرکت ما را در قتل و به خطر انداختن نفوس بیگناهان و انسان های دیگر حرام می داند و هرگز راضی به روضه خوانی به این صورت نیست.

یک پژوهشگر حوزه دین در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم در شرایط شیوع کرونا گفت: محمدرضا نورالهیان در گفت و گو با خبرنگار جماران، درباره ضرورت برگزاری مراسم ویژه محرم در ایام کرونا گفت: همه باید بدانیم که روضه اباعبدالله الحسین(ع) و روضه خوانی و مراسم عزای سیدمظلومان، سنت دیرپای ایرانی و شرعی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم در شرایط کرونایی؛ آری یا خیر؟/ پاسخ 5 شخصیت حوزوی

عزاداری محرم در شرایط کرونایی؛ آری یا خیر؟/ پاسخ 5 شخصیت حوزوی