مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-29بين الملل

جنگ اعصاب چگونه اسراییلی ها را در ماجرای شبعا سردرگم کرد؟


رو به دیوار یک لنگه پا بایست این عبارتی است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دقیقا یک سال قبل این عبارت را در پیامی خطاب به اسراییل در پی شهادت دو تن از نیروهای مقاومت در جنگ علیه سوریه به کار برد.

- "جنگ اعصاب" چگونه اسراییلی ها را در ماجرای شبعا سردرگم کرد؟ "رو به دیوار یک لنگه پا بایست" این عبارتی است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دقیقا یک سال قبل این عبارت را در پیامی خطاب به اسراییل در پی شهادت دو تن از نیروهای مقاومت در جنگ علیه سوریه به کار برد.

پس از این پیام و در ادامه پاسخ محور مقاومت به حمله اسراییل، این عبارت کار خود را برای اسراییلی ها کرد و نگرانی آنها از پاسخ مقاومت و چگونگی و زمان آن افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، پس از یک سال این ماجرا در حال تکرار است و اکنون این شهروند اسراییلی است که دوباره یک لنگه پا منتظر است، در پایان این دو ماجرا، طرف اسراییلی در قالب گزارشی با عنوان جنگ اعصاب در روزنامه یدیعوت آحارونوت اعتراف کرد: نصرالله در به تنگنا انداختن ما و فرسایش ذهنی ما موفق عمل کرد، ساده است ما در جنگ های اعصاب خوب نیستیم.

حال سوال اینست که مقاومت چگونه و با چه ابزارهایی اعصاب اسراییل را نابود کرد؟ روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در مقاله ای با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اعصاب چگونه اسراییلی ها را در ماجرای شبعا سردرگم کرد؟

جنگ اعصاب چگونه اسراییلی ها را در ماجرای شبعا سردرگم کرد؟