مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:202020-07-29سياسي

60 هزار نفر تاکنون در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی نام نویسی کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قمری، دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی با بیان اینکه تاکنون در این آزمون حدود 60 هزار نفر ثبت نام خود را قطعی انجام داده اند؛ - دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: در چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، حدود 60 هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قمری، دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی با بیان اینکه تاکنون در این آزمون حدود 60 هزار نفر ثبت نام خود را قطعی انجام داده اند؛ گفت: از کارجویان و علاقه مندان به فرصت های شغلی درخواست می شود ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: در این دوره آزمون به دلیل رویکرد جدید شرکت های بخش خصوصی به جذب نیروی انسانی خود با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، شاهد افزایش چشمگیر تعداد فرصت های شغلی عرضه شده هستیم.

قمری با اشاره به اینکه تاکنون تقاضای جذب نیرو برای حدود 25 هزار فرصت شغلی از سوی شرکت های بخش خصوصی ارائه شده است؛ خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش تعداد شرکت هایی هستیم که بیش از هزار نفر تقاضای جذب دارند، از جمله فقط صنایع فولاد هیربد که تعداد 9 هزار نفر را از میان برگزیدگان آزمون استخدام بخش خصوصی در مشاغل مختلف جذب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار نفر تاکنون در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی نام نویسی کرده اند

60 هزار نفر تاکنون در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی نام نویسی کرده اند