مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:352020-07-29سياسي

علت طلاق در زنجان ریشه یابی شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، از افزایش انگیزه زنجانی ها به طلاق طی سالجاری خبر داد و گفت: باید علت این امر در استان ریشه یابی و بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه اجتماعی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه دنیا و کشورمان درگیر بیماری کرونا است، گفت: در این شرایطی که داریم باید همه برای کاهش این بیماری دست به دست هم بدهیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی نشأت گرفته از کرونا باید مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: باید سمن ها و خیریه ها در این زمینه فعال شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: باید روی مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی فکر شود و اقداماتی که در سال گذشته در بحث کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی انجام نشده در سالجاری با جدیت دنبال شود.

نافچی تاکید کرد: طی سال گذشته سند مداخله طلاق در استان تهیه شد ولی تاکنون در این خصوص اقدامات خاصی انجام نگرفته و باید ارکان های ذی ربط برای سند برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه انگیزه طلاق در استان طی سالجاری افزایش یافته است، ابراز داشت: باید علت این امر دراستان ریشه یابی و بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت طلاق در زنجان ریشه یابی شود

علت طلاق در زنجان ریشه یابی شود