مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:352020-07-29سياسي

تعداد نیروی زن جذب شده در آموزش و پرورش بیشتر از نیاز بوده است


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مجوزهای مقطعی برای جذب نیروی انسانی از سال 1388 به بعد گفت: بر اساس این مجوزها تعداد نیروی زن جذب شده در آموزش و پرورش بیشتر از نیاز بوده است که نشان دهنده این موضوع است که در این مجوزها به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی الهیار ترکمن در چهارمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد؛ ضمن ارائه گزارش تحلیلی بر وضعیت نیروی انسانی در وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: معلم چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی در آموزش نقش به سزایی دارد و جریان های دانش آموزی متأثر از عوامل گوناگون نیازسنجی تعداد معلمان را تغییر می دهد.

وی بابیان اینکه روند گذشته نشان می دهد که به تعداد معلمان متناسب با ورودی دانش آموزان توجه نشده، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در سال 1322 حدود 265 هزار دانش آموز داشته ایم که در سقف خود در سال 1379 این تعداد به نزدیک 18 میلیون دانش آموز رسیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع گفت: تا سال 1379 با افزایش جمعیت دانش آموزی، روند جذب نیروی انسانی نیز در آموزش وپرورش افزایشی بوده است اما از اوایل دهه 80 نیروی انسانی آموزش وپرورش به سمت بازنشستگی رفته و جمعیت نیروی انسانی کاهشی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد نیروی زن جذب شده در آموزش و پرورش بیشتر از نیاز بوده است

تعداد نیروی زن جذب شده در آموزش و پرورش بیشتر از نیاز بوده است