مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-29سياسي

صنایع و چوب کاغذ مازندران بورسی می شود


مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه فروش این شرکت از طریق مزایده از دستور کار خارج شد، گفت: چوب و کاغذ از طریق بورس واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی سعیدی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی در ساری گفت: با توجه به امکانات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یک مجموعه مولّد، هدف از این جلسه این است که دانشگاه علمی و کاربردی صنایع چوب و کاغذ را به عنوان پایلوت قرار دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت مجموعه به یک راهبری در این زمینه برسیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که نیروهای همه سازمان ها و افراد مختلف با کسب مهارت لازم به کار ورود کنند کمااین که بسیاری از افرادی که از این مجموعه منفک شدند در حال حاضر به عنوان نیروی مولّد در کارخانجات مختلف، در سطح کشور مشغول به خدمت هستند که ضروری است به فکر جایگزین های مناسب برای این دوستان باشیم.

سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: هزینه آموزش های تخصصی بسیار بالا است و شاید بسیاری از سازمان ها، بخش خصوصی و کسانی که تمایل دارند نیز نمی توانند سراغ این آموزش ها بروند و ما می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع و چوب کاغذ مازندران بورسی می شود

صنایع و چوب کاغذ مازندران بورسی می شود