مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-29سياسي

داراب و زرین دشت نباید از اقتصاد پتروشیمی محروم بماند


به پشتوانه مردم ، جوانان دانشگاهی ، گام دومی ها، پیشکسوتان عرصه پتروشیمی کشور و همراهی اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی، پتروشیمی داراب را احیا خواهیم کرد.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ضمن تقدیر  از بیانات ارزشمند آیت اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تاکید ایشان بر رعایت حقوق مردم شهرهای دارای پتروشیمی و حق الناس دانستن این پروژه ها، گفت: اجازه نخواهم داد حق و حقوق مردم شهرستان داراب  زیر سئوال برود و مردم این شهر از داشتن اقتصاد پتروشمی جنوب استان محروم شوند.

محمدجواد عسکری در گفت وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر ضرورت راه اندازی پتروشیمی در شهرستان های داراب ، جهرم ، فسا و فیروز آباد با اشاره به اهمیت این موضوع، بیان کرد: نه تنها این موضوع برای اهالی منطقه به یک مطالبه جدی  تبدیل شده بلکه زمینه اشتغال گسترده ای را  نیز فراهم خواهد نمود .

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه در سال 1389 کلنگ پروژه های پتروشیمی جنوب استان در سفر استانی دولت به زمین زده شد گفت : در همان سال در داراب 300 هکتار زمین به این پروژه اختصاص یافت و راه اندازی پروژه عظیم تصفیه خانه فاضلاب داراب ، مشکل آب پتروشیمی را مرتفع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داراب و زرین دشت نباید از اقتصاد پتروشیمی محروم بماند

داراب و زرین دشت نباید از اقتصاد پتروشیمی محروم بماند