مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:202020-07-29اقتصادي

جذب 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل لرستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از جذب 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل در این استان خبر داد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت:علی رغم محدودیت های اقتصادی، دولت بیش از سه هزارو 500 میلیارد تومان به جبران خسارت سیل استان اختصاص داد که تاکنون 2 هزارو 300 میلیارد تومان آن جذب و به خسارت دیدگان پرداخت شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران ، مهدی پازوکی روز چهارشنبه در کمیسیون الحاق روستای ملاوی و گوه مهدی به روستای سراب حمام پلدختر اظهار داشت: بیش از 10 هزار میلیارد تومان در جریان سیل فروردین ماه 1398 در بخش های مختلف زیرساخت ، مسکن ، کشاورزی ، زراعت و بخش خدمات خسارت واردشد.

وی افزود: بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان لرستان در جریان وقوع سیل تخریب شد که 13هزار واحد از این تعداد احداثی و 22 هزار واحد تعمیری بوده است.

پازوکی یادآورشد: کاربازسازی مناطق سیل زده در استان لرستان با اعتباراتی از سرفصل های مختلف، تسهیلات و کمک های بلاعوض انجام شده اما متاسفانه عده ای با بی انصافی مطالبی را در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر این که این خسارت ها پرداخت نشده را منعکس کردند.

وی افزود: این درحالی است که هرکس که در جریان سیل آسیب دیده و مشمول و واجد شرایط دریافت خسارت بوده، با ثبت نام در سامانه خسارت را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل لرستان

جذب 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل لرستان