مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:402020-07-29سياسي

تخصیص کل اعتبار بزرگراه ارژن- ابوالحیات منوط به تکمیل پروژه


معاون رییس جمهوری تاکید کرد که در صورت تکمیل باند دوم بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات تا پایان اسفندماه امسال، کل اعتبار مورد نیاز به پروژه تزریق خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون رییس جمهوری تاکید کرد که در صورت تکمیل باند دوم بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات تا پایان اسفندماه امسال، کل اعتبار مورد نیاز به پروژه تزریق خواهد شد.

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه 8 مرداد در حاشیه بازید از باند دوم بزرگراه دشت ارژن -قائمیه در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه به دلیل اتصال استان فارس به استان های بوشهر و خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

او این پروژه راهسازی را گلوگاهی و حساس ارزیابی و اضافه کرد: اکنون 22 کیلومتر از این پروژه حدفاصل دشت ارژن و تنگه ابوالحیات در حال طراحی است که با قول مساعد دست اندرکاران، حداکثر تا پایان اسفند امسال آماده خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه را منجر به کاهش حدود 45 دقیقه ای زمان سفر دانست و گفت: اجرا و بهره برداری از این پروژه به لحاظ سلامتی و ایمنی مسافران بسیار حائز اهمیت است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با یادآوری اینکه منابع مالی مورد نیاز این پروژه 140 میلیارد تومان برآورد و بخشی هم پرداخت شده است، گفت: طی توافق با استاندار فارس اگر این پروژه تا پایان اسفند آماده شود، کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص کل اعتبار بزرگراه ارژن- ابوالحیات منوط به تکمیل پروژه

تخصیص کل اعتبار بزرگراه ارژن- ابوالحیات منوط به تکمیل پروژه