مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:402020-07-29اقتصادي

کلنگ زنی پست جدید برق نیروگاه ری/ افزایش کیفیت ولتاژ و برق تولیدی منطقه


پروژه احداث پست GIS 230 کیلو ولت نیروگاه ری کلنگ زنی شد و در مدت 18 ماه با هزینه ای بالغ بر 67 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که طی آن فرآیند بازنشسته کردن واحدهای قدیمی این مجموعه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، عملیات اجرایی احداث پست GIS 230 کیلو ولت نیروگاه ری در راستای نوسازی نیروگاه و بازنشسته کردن واحدهای قدیمی این مجموعه با حضور مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی آغاز شد.

مجموع نیروگاه جدید ری طی 36 ماه به طور کامل به بهره برداری می رسد محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی در ابتدای این مراسم با اشاره به قدمت 50 ساله نیروگاه ری اظهار کرد: ظرفیت نیروگاه ری در زمان احداث حدود یک هزار و 170 مگاوات بود که  برای 40 واحد گازی کوچک بوده است.

  وی بیان کرد: ظرفیت فعلی نیروگاه ری به دلیل قدمت بالا و از کار افتادن برخی از واحدها به حدود 500 مگاوات رسیده است و اکنون 20 واحد گازی مجموعه با راندمان پایین حدود 20 درصد در حال فعالیت هستند که به دلیل هزینه های بالای تعمیرات و بهره برداری، راندمان پایین واحدها و قدمت و فرسودگی مجموعه، پروژه نوسازی و احداث واحدهای جدید نیروگاه ری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی در رابطه با ترکیب واحدهای نیروگاه ری گفت: این نیروگاه هم اکنون با برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پست جدید برق نیروگاه ری/ افزایش کیفیت ولتاژ و برق تولیدی منطقه

کلنگ زنی پست جدید برق نیروگاه ری/ افزایش کیفیت ولتاژ و برق تولیدی منطقه