مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:552020-07-29دانش

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ امشب، 8 مردادماه پایان می یابد


سعید هاشمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) گفت: - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان آزمون فلوشیپ پزشکی تا امروز، 8 مردادماه مهلت دارند با ورود به سامانه آزمون هر دانشگاه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

سعید هاشمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) گفت: کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون از 7 مرداد ماه 99 توزیع قابل دریافت بوده است و داوطلبان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان تا امروز 8 مرداد ماه مهلت دارند با ورود به سامانه آزمون هر دانشگاه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون فلوشیپ پزشکی فردا 9 مردادماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود و پیش از این تعداد یک هزار و 462 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که این تعداد برای قبولی در 15 دانشگاه و 77 رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ امشب، 8 مردادماه پایان می یابد

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ امشب، 8 مردادماه پایان می یابد