مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 13:152020-07-29اقتصادي

بوستان جنگلی 60 هکتاری ایجاد می شود/ افزایش 2 برابری بودجه


رییس شورای اسلامی شهر نوشهر ایجاد پارک جنگلی 60 هکتاری در منطقه چشمه گردو را سبب توسعه فضای سبز تبدیل شدن این شهرستان به مقصد گردشگران خارجی دانست.

- رفاییل آزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک عید سعید قربان و تقدیر از تلاش های کادر درمانی در راستای تأمین سلامت مردم به بودجه شهر نوشهر اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال قبل 40 میلیارد تومان بوده و خوشبختانه در دوره پنجم شورا، تمامی بودجه مصوب کامل محقق شده است.

وی با اظهار اینکه در دوره های قبلی شورا شاهد عدم تحقق کامل بودجه بودیم، افزود: در سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان متمم به بودجه الحاق و افزوده شد و در مجموع حدود 50 میلیارد تومان از بودجه مصوب شده محقق شد که نشانه حس مسئولیت پذیری و تلاش همکاران شورایی و شهرداری بوده است.

وی با عنوان اینکه نسبت بودجه در سال گذشته 53 درصد جاری و 47 درصد عمرانی تعیین شده بود، اظهار داشت: با مدیریت صورت گرفته یک درصد از بودجه جاری به عمرانی تخصیص و افزوده شده است.

آزادیان با بیان اینکه میزان بودجه شهرداری در سال جاری 80 میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزایش دو برابری بودجه را نشان از شناسایی ظرفیت های درآمدزایی و مالی دانست و آن را ارزشمند برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان جنگلی 60 هکتاری ایجاد می شود/ افزایش 2 برابری بودجه

بوستان جنگلی 60 هکتاری ایجاد می شود/ افزایش 2 برابری بودجه