مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-29سياسي

تعبیه 18 نقطه در استان سمنان برای جمع آوری قربانی و نذورات


مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه 18 نقطه در استان برای جمع آوری نذورات و قربانی ها ، گفت: از خیران برای مشارکت در طرح قربانی دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که بعد از ظهر چهارشنبه در کمیته امداد برگزار شد با بیان اینکه طرح قربانی بزرگ که از سال های قبل به ابتکار یک خیر دامغانی در دامغان و سپس تمام کشور برگزار می شود، امسال نیز میزبان خیران خواهد بود، بیان کرد: 115 شهر ایران به این طرح پیوسته اند و در سال جاری نیز شاهد برگزاری آن در سطح شهرهای استان سمنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال قبل 88 هزار دام در قالب این طرح قربانی شد، افزود: سال قبل بیش از هزار و 200 رأس دام در سطح استان ذبح شد که در سال جاری ذبح هزار و 450 رأس دام هدف گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برخلاف سال های گذشته تمامی دام ها در کشتارگاه های سطح استان و تحت شدیدترین پروتکل های بهداشتی قربانی می شوند، تاکید کرد: گوشت این قربانی ها علاوه بر مددجویان گوشت قربانی بین دیگر نیازمندان و محرومین شناسایی شده، توزیع می شود.

مسعودیان راد با بیان اینکه پنج مرکز تبلیغی در میادین دام هر کدام از شهرستان های استان سمنان ایجاد شده است، گفت: هدف این طرح مشارکت از همه خیران است همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیه 18 نقطه در استان سمنان برای جمع آوری قربانی و نذورات

تعبیه 18 نقطه در استان سمنان برای جمع آوری قربانی و نذورات