مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 14:152020-07-29سياسي

کمک انجمن اسلامی دانش آموزان به فهم دینی/ارائه الگوی تربیتی


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: انجمن های اسلامی می توانند برای عمق بخشیدن به فهم دینی و بالا بردن فهم نسبت به مسائل مرتبط با دین، - کمک کننده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع)، تاکید کرد که کل کمالات انسانی در سه سرفصل مورد اشاره در این حدیث یعنی خوب و عمیق فهمیدن دین، برنامه ریزی دقیق و صبور بودن خلاصه می شود.

وی تصریح کرد: به نظر من یکی از وظایف و رسالت های مجموعه انجمن اسلامی، تعمیق بخشیدن دین فهمی و آشنایی با دین بین دانش آموزان است؛ این باعث تغییر نگرش ها و ایجاد انگیزش ها به سمت کارهایی می شود که به آن ارتقای فهم می گوییم.

او با تاکید بر اینکه تعیین هدف برای انجام فعالیت آموزشی مهم است، گفت: به نظر بنده، بستر آموزش و پرورش به اندازه ای که دانش آموز مسائل دینی را بفهمد، مطلب ارائه می دهد، ولی در مرحله نگرش، انگیزش و رفتار که مراحل بعدی فهم مطلب محسوب می شود، این عمق را در آموزش های رسمی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: انجمن های اسلامی می توانند برای عمق بخشیدن به فهم دینی و بالا بردن فهم نسبت به مسائل مرتبط با دین، کمک کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک انجمن اسلامی دانش آموزان به فهم دینی/ارائه الگوی تربیتی

کمک انجمن اسلامی دانش آموزان به فهم دینی/ارائه الگوی تربیتی