مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 14:552020-07-29سياسي

وضعیت راه های روستایی آستارا مناسب نیست


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت راه های روستایی این شهرستان در شأن شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا عصر امروز در جریان بازدید از روستای عنبران با بیان اینکه وضعیت راه های روستایی این شهرستان در شأن شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا نیست، اظهار کرد: بنیاد مسکن درهمین راستا طرح هادی 10 روستا را مورد بازنگری قرار داده است.

     نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آسفالت بخشی از معابر روستای عنبران از توابع بخش مرکزی این شهرستان به زودی آغاز می شود، گفت: سال های گذشته چهارهزار مترمربع از معابر این روستا آسفالت شده بود که این مقدار آسفالت کافی نیست.

وی با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان انتظار داریم مرکز بهداشتی درمانی روستای عنبران را به یک مرکز شبانه روزی تبدیل کند، تصریح کرد: شهرستان آستارا با مشکل کمبود آمبولانس مواجه است که مرتفع کردن این مشکل باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه برخی از روستاهای شهرستان آستارا به ویژه روستای عنبران و ویرمونی به لحاظ جمعیت و وسعت قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند، بیان کرد: مطالعات کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت راه های روستایی آستارا مناسب نیست

وضعیت راه های روستایی آستارا مناسب نیست