مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 02:552020-07-29سياسي

طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست شود


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست و زیست بوم منطقه شود، امروز مزیت آب به بزرگترین تهدید برای مردم استان تبدیل شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست و زیست بوم منطقه شود، امروز مزیت آب به بزرگترین تهدید برای مردم استان تبدیل شده است.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه گذشته هشتم مردادماه در جلسه طرح مشکلات شهرستان ها توسط شوراهای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بزرگترین مزیت این استان آب است، اظهار کرد: اما امروز این مزیت به بزرگترین تهدید و چالش برای استان تبدیل شده است، برای طرح های انتقال آب نباید یک سویه تصمیم گیری و قبل از اجرای هر طرحی باید حقوق مردم مبدا در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست و زیست بوم منطقه شود، در چهارمحال و بختیاری شاهد تونل غیرقانونی و غیرکارشناسی گلاب، تونل قانونی و غیرکارشناسی کوهرنگ 3 و طرح تونل بهشت آباد هستیم.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی چهارمحال و بختیاری در طول دوران گذشته متراکم و مضاعف شده است، خاطرنشان کرد: در طول چند سال گذشته این استان بالاترین نرخ بیکاری و کمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست شود

طرح های انتقال آب نباید موجب تخریب محیط زیست شود