مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-29دانش

عملیات آبرسانی غیزانیه به کجا رسید؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * بیش از 2 ماه از اعتراضات مردمی غیزانیه و رسانه ای شدن مشکلات آبرسانی این بخش گذشته است.

از زمانی که موضوع بی آبی غیزانیه مطرح شد، - از سویی، 31 تیرماه بود که برخی از فعالان دانشجویی عازم غیزانیه شدند تا وضعیت آبرسانی منطقه را بررسی کنند و در بازدیدی که داشتند، مشخص شد با افتتاح فاز اول آبرسانی به غیزانیه، روستا های صفیره، رحمانیه، ملگیت، مشرحات، عنیت، سیدهاشم، فضله، حیاویه، حفیره، گراییه، بیوض به آب پایدار دسترسی پیدا کردند و در فاز اول، فقط روستای نزهه آب پایدار ندارد و آبرسانی روستای نزهه باید از ایستگاه نزهه صورت گیرد تا روستاییان این منطقه هم به آب پایدار دسترسی داشته باشند.

در فاز دوم هم که از صفیره تا نزهه است، 18 روستا از تاسیسات نزهه برخوردارند (اسامی آنان بدین شرح است: غیزانیه، عوده، نمره 3، شجیرات، ام دیای جدید، ام دیای یک، عوده کوچک، صحینات، چای ورشام، طویله کوچک، طویله بزرگ، طویله، طویله کواکب، طویله سیدجعفر، حلوه جامع، حلوه فای، حفیره بیت علی، عین المجبل).

بر این اساس، از بین 18 روستای مذکور، غیزانیه، عوده، نمره 3، شهید شجرات، ام دیای 3، ام دیای 2، هر یک روز در میان به مدت 4 ساعت آب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبرسانی غیزانیه به کجا رسید؟

عملیات آبرسانی غیزانیه به کجا رسید؟