مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:102020-07-29سياسي

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان/ ارتقای فرهنگ و آگاهی مردم


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از اتمام کار تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد و گفت: فرآیند ابلاغ این طرح در سطح استان اجرایی می شود.

- ایرج کارخایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان خبر داد و بیان کرد: تدوین طرح تا بیستم مرداد ماه 99 انجام و پس از طرح در سازمان پدافند غیرعامل کشور در سراسر استان ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه علی رغم کمبود اعتبارات تدوین طرح پدافند غیرعامل استان سمنان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم به زودی مراحل آن به اتمام برسد، افزود: آموزش دستگاه های اجرایی یکی از مسائلی است که در این طرح گنجانده شده است.

ایجاد کمیته استانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان همچنین پیشنهاد ایجاد مجدد کمیته پدافند غیرعامل استانداری با حضور اعضا در سطح استان را در زمره دیگر بخش های این طرح خواند و تاکید کرد: در زمینه تدوین طرح، استعلام های پدافند غیرعامل برای اجرای طرح ها نیز انجام شده است.

کارخایی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در زمینه ادارات با کمبود نیرو روبرو است اما با این حال اقدامات خوبی در این زمینه اجرا شده است، بیان کرد: آموزش، فرهنگ سازی، نصب ژنراتور دوگانه، سیستم های امنیتی و… در زمره مسائلی است که در سطح ادارات استان به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان/ ارتقای فرهنگ و آگاهی مردم

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان/ ارتقای فرهنگ و آگاهی مردم