مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:152020-07-29پزشكي

هشدار پزشکان درباره ظهور موج سوم کرونا / کرونا قلب کوچک کودکان را نشانه می رود


یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از بروز موج سوم کرونا با شدت بیشتر خبر داد و گفت: شیوع این بیماری در فصل سرما با توجه به ارتباط نزدیک تر بین انسان ها در فضاهای بسته و عدم وجود تهویه مطلوب هوا به علت بسته بودن راه های عبور جریان آن باعث تسریع روند انتقال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  با گذشت چند ماه از شیوع ویروس   با قدرت در بین مردم در حال جولان است.

حالا هر روز شاهد مبتلا شدن عده جدیدی از شهروندان به این ویروس مهلک هستیم، از همین رو به بهانه شناخت علایم نو ظهور این بیماری بخصوص در کودکان با دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در بزرگسالان و کودکان در مشهد به گفت و گو پرداختیم.

دکتر محمد جواد دهقان نیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص نشانه ها و تظاهرات جدید این بیماری بیان کرد: در هفته های اخیر نسبت بیشتری از افرادی که به این بیماری مبتلا شد ه اند با علایم گوارشی به مراکز درمانی مراجعه داشته اند.

این متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با بیان اینکه بروز این علائم در کودکان بیشتر شایع و مشهود است، متذکر شد: تظاهرات این بیماری به تازگی در قالب بی اشتهایی شدید، حالت تهوع و استفراغ خودنمایی می کند.

وی در خصوص معیار اصلی در افتراق علایم بالینی این بیماری با سایر بیماری های عفونی دستگاه گوارش توضیح داد: مهم ترین معیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکان درباره ظهور موج سوم کرونا / کرونا قلب کوچک کودکان را نشانه می رود

هشدار پزشکان درباره ظهور موج سوم کرونا / کرونا قلب کوچک کودکان را نشانه می رود