مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-30اجتماعي

بازسازی هویت محله های شهری آسارا/ اجرای 4000 متر سنگ فرش


شهردار آسارا با اشاره به اهمیت بازسازی هویت محله های شهری به منظور توسعه گردشگری از اجرای چهار هزار متر سنگ فرش خبر داد.

- محمدباقر آسرایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پروژه سنگفرش معابر شهری آسارا اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه، باز زنده سازی و احیای هویت محله های شهر آسارا بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل در تردد ساکنان محلات شهری، گفت: در این راستا سازماندهی فضایی محلات شهر آسارا گامی مهم و اساسی است که با سنگ فرش کردن معابر به آن پرداخته ایم.

شهردار آسارا به ضرورت های بهسازی معابر و پیاده راه ها بر اساس انطباق آن با ویژگی های جغرافیایی منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور پیاده سازی این اهداف، استفاده از مصالح بوم آورد و دانش بومی از اولویت های شهرداری آسارا است زیرا موجب ارتقای سیمای بصری محلات شده و جلوه خاصی به کوچه ها داده است.

آسرایی در بخش دیگری تاکید کرد: در قالب اجرای پروژه سنگ فرش معابر شهری آسارا و هویت بخشی به محله ها، به ایجاد یک معماری هماهنگ با بافت مسکونی محلات این شهر توجه شده است که در نهایت به خلق فضاهای جذاب شهری و انجام پروژه هایی مانند سنگفرش معابر منجر شد.

به گفته وی از سال 98 تاکنون سنگ فرش معابر محله های آسارا در مساحت حدود چهار هزار مترمربع و در مجموع با اعتبار هفت میلیارد ریالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی هویت محله های شهری آسارا/ اجرای 4000 متر سنگ فرش

بازسازی هویت محله های شهری آسارا/ اجرای 4000 متر سنگ فرش