مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-30اقتصادي

پروژه های عمرانی استان قم بدون وقفه در حال انجام است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در جلسات ستاد مدیریت بحران و ستاد مبارزه با کرونا استان تصمیم آغاز عملیات عمرانی از اوایل اردیبهشت ماه اتخاذ شد و بعد از آن این پروژه ها بدون وقفه در حال کار هستند.

- محسن بهشتی در گفت وگو با ایسنا، اتمام دو پروژه بزرگ درمانی را در دوران اوج بیماری کرونا در استان قم موفقیتی قابل توجه خواند و اظهار داشت: یکی از مشکلات در دوران کرونا مسائل پیرامون شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی در منطقه آذر بود که فاضلاب بیمارستان با چاه های جذبی دفع شده و در ایام کرونا که بیمارستان با ظرفیت کامل وارد چرخه شد با مصرف بالای آب مشکلات جدی برای آن ایجاد کرد.

وی از دستور استاندار برای اختصاص چهار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی خبر داد و تصریح کرد: دو کیلومتر شبکه فاضلاب در خیابان آذر، خیابان شهید روحانی و خیابان 15 خرداد تا میدان شهید صادقی طراحی شد تا به شبکه فاضلاب وصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم پیش بینی پیمانکاران برای اتمام پروژه را بیش از سه ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط و شیوع بیماری این پروژه در یک ماه تکمیل و به بهره برداری رسید و یکی دیگر از تهدیدهای استان به فرصت تبدیل شده و یکی از نگرانی های دانشگاه علوم پزشکی برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی استان قم بدون وقفه در حال انجام است

پروژه های عمرانی استان قم بدون وقفه در حال انجام است