مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-30دانش

کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی از طریق مرکز این دانشگاه برگزار می شود


محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برگزاری کلاس های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می شود و صرفا از طریق IP دانشگاه قابل پذیرش است و انتظار می رود اساتید برنامه خود را برای حضور جدی تر در ترم آینده، - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری کلاس های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می شود و صرفا از طریق IP دانشگاه قابل پذیرش است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برگزاری کلاس های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می شود و صرفا از طریق IP دانشگاه قابل پذیرش است و انتظار می رود اساتید برنامه خود را برای حضور جدی تر در ترم آینده، از هم اکنون تدارک ببینند.

اعلمی آل آقا درباره ذخیره سازی محتوا های درسی اساتید در سامانه LMS ابراز کرد: در تدارک خرید سرور های جدید و سیستم های ذخیره سازی بیشتر هستیم، اما در فضای اقتصادی امروز و با توجه به این بازار نمی توانیم انتظار شرایط خیلی آرمانی برای تامین نیاز های دانشگاه داشته باشیم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: اساتید دانشگاه می توانند برای احراز صلاحیت علمی دانشجویان ارزیابی های متعددی داشته باشند و با دادن فرصت به دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی از طریق مرکز این دانشگاه برگزار می شود

کلاس های مجازی ترم آینده دانشگاه رازی از طریق مرکز این دانشگاه برگزار می شود