مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-30ورزشي

تعطیلی فعالیت های ورزشی در استان زنجان وارد هفته چهارم شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همه فعالیت های ورزشی در استان زنجان برای چهارمین هفته متوالی تعطیل شد.

- علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان به لحاظ شیوع کرونا چند هفته ای است که در هشدار قرمز قرار دارد، گفت: همین مسئله باعث شده است که برخی از فعالیت ها با تعطیلی مواجه شود که یکی از این بخش ها عرصه ورزش است.

وی با یادآوری اینکه باشگاه های ورزشی استان زنجان اعم از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا از 16 تیرماه تعطیل شده است، تصریح کرد: این تعطیلی برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد تا شاهد تعطیلی یک ماهه فعالیت های ورزشی در استان باشیم.

خلیلی با بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا در راستای حفظ سلامتی مردم بوده و بر همه نوع فعالیتی مقدم تر است، ادامه داد: ورزش یکی از ارکان سلامتی در جامعه به شمار می رود اما در شرایط کنونی و به خاطر قطع زنجیره شیوع کرونا، این نوع فعالیت ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است تا شاهد همراهی جامعه ورزشی با کادر درمانی استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه با هر گونه فعالیت ورزشی در اماکن دولتی و خصوصی در شرایط کنونی برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی فعالیت های ورزشی در استان زنجان وارد هفته چهارم شد

تعطیلی فعالیت های ورزشی در استان زنجان وارد هفته چهارم شد