مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-30حوادث

مثله کردن شوهر بداخلاق بعد از طلاق


زن میانسال که پس از کشتن و مثله کردن همسر سابقش، به اتهام قتل عمد دستگیر شد طبق رأی پزشکان سازمان پزشکی قانونی به لحاظ روانی سالم تشخیص داده شد و بزودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه خواهد ایستاد.

- رسیدگی به این پرونده از سال 96 و با گزارش یک راننده تاکسی که مدعی بود زنی را با جسدی مثله شده به منطقه ای در خارج از شهر تهران رسانده است، آغاز شد.

راننده تاکسی در توضیحات بیشتر به مأموران گفت: ساعاتی پیش زنی میانسال که بسته بزرگی به همراه داشت خودروی من را دربستی کرایه کرد و باهم به خارج از شهر رفتیم اما هنگامی که به مقصد رسید و قصد داشت بسته را از ماشین خارج کند متوجه شدم که داخل بسته جسد مثله شده ای قرار دارد و من هم موضوع را به پلیس گزارش دادم.

پس از اظهارات راننده تاکسی مأموران به نشانی مورد نظر رفتند و زن میانسالی با نام محبوبه را بازداشت کردند و در همان ابتدا مشخص شد که جسد مربوط به همسر سابقش بوده است و در همان بازجویی های اولیه به قتل او اعتراف کرد و گفت: بیست سال پیش به خاطر اعتیاد ابراهیم از هم جدا شدیم و در همه این سال ها دخترمان پیش پدرش زندگی می کرد.

همسر سابقم وقتی مواد مصرف می کرد رفتارهایش خشونت آمیز می شد و حتی اجازه نمی داد من دخترم را ببینم و همین مسأله باعث شده بود از او متنفر شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثله کردن شوهر بداخلاق بعد از طلاق

مثله کردن شوهر بداخلاق بعد از طلاق