مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-30سياسي

در بحث مترو هیچگونه وابستگی به خارج نداریم/ قرارگاه در کنار دولت


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه در حال ساخت ساخت 290 کیلومتر از 590 کیلومتر مترو در کشور است که خوشبختانه در این راستا هیچگونه وابستگی به خارج نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمد صبح پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 3 مترو شیراز افزود: از 590 کیلومتر مترو در حال احداث در کشور 290 کیلومتر توسط قرارگاه اجرایی می شود که در مشهد خط 2 اجرایی شد، خط 3 در حال انجام و خط 4 نیز آغاز شده و در تبریز 1 خط در حال اجرا است در تهران نیز خط 7 تکمیل شد، خط فرودگاه امام (ره) و ادامه آن به پرند نیز در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز هیچ گونه وابستگی و نیازی در بخش طراحی، اجرا و تجهیزات به خارجی ها نیست و توان خوبی وجود دارد، داخلی سازی اتفاق افتاده و امیدواریم بدون احتیاج به خروج ارز از کشور این خطوط را به اتمام برسانیم.

محمد تصریح کرد: با شهرداری ها رابطی خوبی داریم و امیدواریم که کمک 50 درصد دولت به شهرداری ها نیز برای اتمام عملیات اجرایی خطوط محقق شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص وضعیت پروژه های استان فارس نیز گفت: وضعیت پروژه ها در استان فارس مناسب است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات از منابع جهش، این آمادگی را داریم که راه آهن اقلید به یزد، سد نرگسی، سدهایقر و محور دشت ارژن به ابوالحیات را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث مترو هیچگونه وابستگی به خارج نداریم/ قرارگاه در کنار دولت

در بحث مترو هیچگونه وابستگی به خارج نداریم/ قرارگاه در کنار دولت