مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-30اقتصادي

صادرات شمش های آلیاژی از گلپایگان به اروپا و آسیا


مدیرعامل شرکت فن آوری ذوب گلپایگان گفت: شمش های تولیدی این شرکت قابلیت صادرات به اروپا و سایر کشورها از جمله عراق، چین و هند را داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرعباس مهدوی در رابطه با فعالیت های شرکت فن آوری ذوب گلپایگان گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده، اولین تولید کننده شمش های آلیاژی آلومینیوم در استان پهناور اصفهان است که با توجه به دو دهه فعالیت موفق خود در این زمینه اکنون فعالیت خود را در زمینه تولید شمش های آلیاژی زاماک آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت فن آوری ذوب گلپایگان افزود: این شرکت مفتخر به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی سال های 88 و 89 گواهینامه برند برتر استان اصفهان در سال 89 است که توانسته ظرفیت تولید شمش های آلیاژی پایه آلومینیوم، مس، نیکل، سیلیسیم و انواع آلیاژهای زاماک را با توجه به درخواست و نیاز مشتریان به 24 هزار تن در سال افزایش دهد.

وی هم چنین افزود: این شرکت از تجهیزات مدرن تولیدی از قبیل کوره های آلیاژی اتوماتیک، پیگ ماشین و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن از قبیل کوانتومتری با توانایی اندازه گیری 16 عنصر، دستگاه متالوگرافی، دانسیومتری، پولیش، مانت و کاتر جهت بهبود کیفیت محصولات بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات شمش های آلیاژی از گلپایگان به اروپا و آسیا

صادرات شمش های آلیاژی از گلپایگان به اروپا و آسیا