مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-30اقتصادي

دولت تمام تعهدات خود را برای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده است


دولت تمام تعهدات خود را در راستای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده و توانسته در تمام زمینه ها نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: دولت تمام تعهدات خود را در راستای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده و توانسته در تمام زمینه ها نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 9 مرداد در آیین آغاز عملیات اجرایی خط سه مترو شیراز بیان کرد: امتداد خط یک مترو شیراز یا به عبارتی خط سوم قطار شهری شیراز می تواند به بیش از 350 هزار نفر ارائه خدمت کند.

او افزود: این خط کاهنده هزینه های شهری نظیر ترافیک، حمل و نقل، صرفه جویی در وقت و افزایش عدالت اجتماعی است که پس از بهره برداری، شاهد آن خواهیم بود.

استاندار فارس افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه شناخت خوبی از شهر شیراز دارد اما با این حال پراکندگی جمعیت در شهر شیراز زیاد است و هزینه های شهری افزایش یافته است.

او ادامه داد: اقداماتی که در حوزه حمل و نقل ریلی از سال 79 کلنگ انجام شده، نزدیک به 20 سال طول کشیده که اکنون خط یک آن بهره برداری شده و افراد مختلفی از این طرح ها بهره مند شده اند.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از اعتبارات نسبت به اجرایی کردن تعهدات دولت طی سه سال اقدام کرد تا شاهد به ثمر رسیدن تمام تعهدات به مردم باشیم، گفت: در راستای خدمت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تمام تعهدات خود را برای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده است

دولت تمام تعهدات خود را برای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده است