مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-30اقتصادي

پیش بینی وصول 33 میلیارد تومانی حقوق دولتی برای امسال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پیش بینی می شود امسال حداقل 33 میلیارد تومان حقوق دولتی معادن وصول شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پیش بینی می شود امسال حداقل 33 میلیارد تومان حقوق دولتی معادن وصول شود.

ناصر فغفوری دیروز (8 مردادماه) در نشست خبری که در محل معدن انگوران برگزار شد، با اشاره به معادن غیرفعال و تعطیل استان، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه معدن قریب به 70 معدن غیرفعال داریم که برخی از آنان توجیه اقتصادی ندارد و حال وزارتخانه باید به سمت ایجاد معادن با وسعت بالا حرکت کند تا فرد بتواند اکتشافات جدیدی انجام دهد.

وی افزود: قطعه بندی های معادن در ابعاد و مقیاس های کوچک با توجه به اینکه معادن پس از مدتی توجیه اقتصادی خود را از دست می دهد، سیاست چندان درستی نیست؛ علاوه بر آن در حال حاضر سطح سواد و تخصص معدن داران و معدن کاران نیز افزایش یافته و معادن کوچک با وجود تکنولوژی های استخراج که مدام در حال پیشرفت است، توجیه اقتصادی برای بهره برداران ندارد.

این مسئول با بیان اینکه می توان چند معدن را ادغام کرده و سپس به مزایده گذاشته شود تا پهنه مورد بهره برداری گسترش یابد، ادامه داد: بزرگ ترین ملاکی که برای رونق معادن در نظر گرفته می شود، وصول حقوق دولتی است که در سال های اخیر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وصول 33 میلیارد تومانی حقوق دولتی برای امسال

پیش بینی وصول 33 میلیارد تومانی حقوق دولتی برای امسال