مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-30سياسي

اراضی ملی مستندسازی شود/ دستگیری مدیر گرانفروش قبر آرامستان ساری


رییس کل دادگستری مازندران با تاکید براینکه مستندسازی اراضی ملی باید تسریع شود، گفت: این کار جلوی تصرف اراضی ملی را خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری صبح پنجشنبه در حاشیه جلسه مسئولان قضایی استان گفت: دستگاه های اجرایی و متولیان امر در استان، سنددار کردن اراضی ملی و ثبت و اخذ سند برای املاک دولتی را اولویت مهم خود قرار داده و در این کار شتاب کنند.

وی تصریح کرد متأسفانه بخش زیادی از وقت و سرمایه در استان صرف مقابله با فساد، نزاع و اختلافات بر سرعرصه های ملی، کشاورزی وحفظ املاک دولتی می شود.

این مقام عالی قضایی استان بیان داشت: سند دار کردن اراضی ملی، مهم ترین گام در تثبیت حاکمیت دولت بر این عرصه های مهم است و امروز سند دار کردن املاک ملی جنگلی، مرتع و سواحل دریای خزر و همچنین املاک دولتی در مازندران خواسته به حق حاکمیت است.

حجت الاسلام اکبری افزود: به طور یقین هر چه زودتر تثبیت املاک ملی و دولتی در مازندران عملیاتی شود، بیشتر جلوی تجاوز و تصرف، نزاع و درگیری و اختلافات در این مقولات گرفته می شود و پرونده های قضایی مرتبط کاهش می یابد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان درادامه افزود: اگرچه طبق قانون مهلت پنج ساله طرح حدنگاری در مازندران به اتمام رسیده است، اما توقع داریم طبق تفاهم های منع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی مستندسازی شود/ دستگیری مدیر گرانفروش قبر آرامستان ساری

اراضی ملی مستندسازی شود/ دستگیری مدیر گرانفروش قبر آرامستان ساری