مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-30دانش

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند


رییس دانشگاه خوارزمی، آمادگی دانشگاه را جهت آغاز فاز مشترک همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه رشته های علوم انسانی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، نشست مشترک دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت با حضور عزیزالله حبیبی ریاست دانشگاه و جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت، در ساختمان پژوهشگاه نفت برگزار شد.

جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان یک پژوهشگاه صنعتی، پژوهش های کاربردی انجام می دهد و تمامی فعالیت های این پژوهشگاه به پروژه های پژوهشی منجر می شود.

عمده فعالیت های این پژوهشگاه قراردادهای صنعتی است که توسعه تکنولوژی را به همراه دارد و این وجه تمایز پژوهشگاه صنعت نفت با سایر پژوهشگاه ها است.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت افزود: پژوهشگاه صنعت نفت هم با بخش بالادستی و هم با بخش پایین دستی در ارتباط است و وقتی پروژه ای به پژوهشگاه محول می شود از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه ها استفاده می کند.

صنعت نفت صنعت کلیدی و مهمی است.

این صنعت سالیان زیادی وابسته بود هر چند در حال حاضر در کشور فاز بیداری را طی می کند.

توفیقی افزود: پژوهشگاه صنعت نفت با جمعیتی بالغ بر 1700 نفر و با وسعت 35 هکتار، فضایی را فراهم کرده است که پژوهشگران به صورت میدانی کارهای تحقیقاتی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند