مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:002020-07-30سياسي

جانباز لامردی به هم رزمان شهیدش پیوست


جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج مرتضی جهانبانی از شهرستان لامرد به همرزمان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پاسدار جانباز حاج مرتضی جهانبانی پس از سال ها خدمت مجاهدانه و کارهای خیر در شب عرفه در سن 56 سالگی به خیل همرزمان شهیدش محمدکشتکار، حاج علی نوری، محمود امیری، حمید ناصری، محمود کاظمیان، ابراهیم قادری، احمد محمدپور، و ماندنی ماندگاری پیوست.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، در سال 62 در پادگان جلدیان پیرانشهر در خط پدافندی حاج عمران از ناحیه پای راست و مرحله بعد در عملیات کربلای 5 در سال 65 از ناحیه دست، پا، شکم در شلمچه به درجه جانبازی نائل شد.

این خیّر نیک اندیش لامردی در عملیات های والفجر 2، والفجر 4، والفجر 8، و کربلای 5 حضور داشته، و بعنوان فرمانده دسته و فرمانده گروهان فعالیت داشته است.

یکی از همرزمان این فرمانده عملیات کربلای 5 در زمان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر در لامرد تصریح کرد: آقای جهانبانی در زندگی خود با توجه به داشتن تمکن مالی به ضعفا و نیازمندان کمک می کرد و همیشه و همیشه در امورات خیر پیش قدم بود.

او گفت: سرگرد جهانبانی هیچ وقت در پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب ذره ای تردید نکرد و تا آخرین لحظه عمرش در جبهه انقلاب و ولایت همچون یاران شهیدش بر عهدی که با ولایت بسته بود، ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز لامردی به هم رزمان شهیدش پیوست

جانباز لامردی به هم رزمان شهیدش پیوست