مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-30سياسي

نگاه شرعی و عقلانی جریان مذهبی به مسائل/تابع نظر ستاد کرونا هستیم


رییس تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه جریان مذهبی نگاه شرعی و عقلانی به مسائل دارد، گفت: تابع نظر ستاد کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی صبح پنجشنبه در جلسه بررسی برگزاری یا عدم برگزاری مراسم دعای عرفه بیان داشت: جریان مذهبی، هیئتی، حزب الهی و انقلابی در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا طبق نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و دستورالعمل های صادر شده در این خصوص حرکت کرده ضمن اینکه جریان مذهبی در این مسیر بیشترین همکاری را با فضای دانشگاهی و تخصصی و پزشکی کشور داشته است.

وی افزود: در روزهایی ابتدای شروع کرونا که هنوز بازارها و اماکن تفریحی فعال بودند و رفت و آمدها و سفرها در کشور برقرار بود، مساجد برگزاری نماز جماعت و هیئت ها تجمعات خود را لغو کردند که این موضوع نشان دهنده نگاه شرعی و عقلانی جریان مذهبی و هیئت ها به اجرای برنامه ها است زیرا حفظ سلامت مردم از جمله اولویت های ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت جریان مذهبی از ابتدای اپیدمی کرونا در استان در حوزه های مختلف از جمله ضد عفونی معابر، کمک های مومنانه، رزمایش مواسات، کمک به کسانی که مشکلات اقتصادی دارند پای کار بوده است که نشان می دهد جریان مذهبی در همه امور اثرگذار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شرعی و عقلانی جریان مذهبی به مسائل/تابع نظر ستاد کرونا هستیم

نگاه شرعی و عقلانی جریان مذهبی به مسائل/تابع نظر ستاد کرونا هستیم