مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-30سياسي

لامرد نیاز به همدلی دارد/ کانون های شادی مردم پشتیبانی شود


امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه باید از کانون هایی که دل مردم را شاد می کنند پشتیبانی شود، گفت: امروز وقت «ان قلت های» سیاسی نیست و اکنون وقت کار کردن و کمک کردن به یکدیگر است.

- لامرد- امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه باید از کانون هایی که دل مردم را شاد می کنند پشتیبانی شود، گفت: امروز وقت ان قلت های سیاسی نیست و اکنون وقت کار کردن و کمک کردن به یکدیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده که در ستاد غدیر این شهرستان در فرمانداری لامرد سخنرانی می کرد به مسئله با اهمیت غدیر پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد ابراهیم میر ریاست فقید اداره ارشاد شهرستان لامرد اظهار کرد: حرکت سید الشهدا برای اصلاح دین بود و خداگرایی که در پناه دین به دست می آید که بدون عدالت صورت نمی گیرد و تعابیر عجیبی در دعای عرفه است که باید به آن توجه کرد.

رییس ستاد غدیر شهرستان لامرد با اشاره به سخنان رییس جمهور بر برگزاری دعای عرفه با تمهیدات ستاد ملی کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: حرکات و سکانت یک امام باید برای ما درس باشد و برگزاری دعای عرفه نشانه اهمیت این روز است و باید این روز را با رعایت پروتکل های بهداشتی بزرگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لامرد نیاز به همدلی دارد/ کانون های شادی مردم پشتیبانی شود

لامرد نیاز به همدلی دارد/ کانون های شادی مردم پشتیبانی شود