مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-30اجتماعي

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری کرونا در کنکور ارشد


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 می توانند از امروز پنجشنبه 9 مرداد نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا اقدام کنند.

- جی پلاس، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 کشور در نوبت صبح روزهای پنجشنبه 16 مرداد ماه، جمعه 17 مرداد ماه و شنبه 18 مرداد ماه سال 1399 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

الزام تکمیل فرم خوداظهاری برای همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 2 مرداد 99 به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز پنجشنبه 9 مرداد تا روز جمعه 10 مرداد 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری کرونا در کنکور ارشد

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری کرونا در کنکور ارشد