مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-30اقتصادي

زائران رضوی ظرفیتی برای گردشگری استان سمنان محسوب می شوند


معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت های گردشگری سمنان، گفت: زائران رضوی ظرفیتی برای گردشگری این منطقه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خیاطیان ظهر پنج شنبه در بازدید از پروژه گردشگری شهرستان سرخه و در جمع خبرنگاران از زائران رضوی به عنوان یک ظرفیت اصلی برای استان سمنان نام برد و بیان داشت: اگر می خواهیم از عبور زائران حرم مطهر امام رضا (ع) بهره کافی را ببریم نیازمند ارتقای ظرفیت های گردشگری استان هستیم.

وی از پروژه گردشگری سرخه به عنوان یکی از طرح هایی که می تواند در زمینه جذب گردشگر کارآمد باشد نام برد و ابراز کرد: نگاه ما باید به سمت افزایش ماندگاری مسافران به خصوص خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان نیز در این نشست ضمن اشاره به داشته های استان سمنان در زمینه گردشگری، گفت: اجرای پروژه های گردشگری با نگاهی به اشتغال زایی و خدمت رسانی به مسافران و زائران رضوی در دستور کار قرار دارد.

مهدی جمال بیان کرد: احداث بزرگ ترین مجتمع گردشگری استان سمنان در نزدیکی پلیس راه سرخه یکی از دستاورده ای حوزه گردشگری در سطح استان سمنان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران رضوی ظرفیتی برای گردشگری استان سمنان محسوب می شوند

زائران رضوی ظرفیتی برای گردشگری استان سمنان محسوب می شوند