مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-30سياسي

پایگاه دریایی خرمشهر شناسنامه نیروی دریایی ارتش است


فرمانده نیروی دریایی ارتش پایگاه دریایی خرمشهر را شناسنامه و پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش عنوان و از رشادت های تکاوران نیروی دریایی ارتش تجلیل کرد.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش پایگاه دریایی خرمشهر را شناسنامه و پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش عنوان و از رشادت های تکاوران نیروی دریایی ارتش تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، صبح پنج شنبه با حضور در در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر ضمن افتتاح چندین پروژه خدماتی، از قسمت های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پایگاه دریایی خرمشهر بعنوان شناسنامه و پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش است، تاکید کرد: تکاوران نیروی دریایی ارتش در سال های آغازین جنگ تحمیلی با حضور در عملیات های متعدد ،دلاورمردانه و با اقتدار در برابر دشمن بعثی ایستادند و اجازه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند که این ایثارگری و دلامردی ها، شایسته تجلیل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با حضور در صحنه رزم یگان های تکاور و تفنگدار دریایی، از نزدیک عملیات های تاخت ساحل به دریا و تصرف اسکله یگان های شناور با کمک غواصان را مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه دریایی خرمشهر شناسنامه نیروی دریایی ارتش است

پایگاه دریایی خرمشهر شناسنامه نیروی دریایی ارتش است