مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-30سياسي

دانشگاه صنعتی شیراز افتتاح شد


فاز اول دانشگاه جدید صنعتی شیراز طی مراسمی و با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسئولان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها افتتاح شد.

- فاز نخست دانشگاه جدید صنعتی شیراز، طی آیینی پیش از ظهر پنجشنبه 9 مرداد، در شهر جدید صدرا، در زمینی به وسعت 36 هکتار با حضور دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار فارس، افتتاح شد.

فاز دوم این مرکز آموزش عالی به وسعت 84 هکتار احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در آیین افتتاح این دانشگاه بیان کرد: توسعه کانون علم و دانش و مایه مباهات است و امید است دانشگاه صنعتی شیراز موجب جاذبه بیشتر برای شهروندان صدرا شود.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه تعهداتی که بر ما فرض است تا این دانشگاه به نحو شایسته به اتمام برسد را اجرایی خواهیم کرد، خطاب به رییس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: دغدغه ای نداشته باشند، سازمان برنامه و بودجه در کنار شما خواهد بود.

معاون رییس جمهور همچنین در واکنش به درخواست امام جمعه صدرا مبنی بر مساعدت برای ایجاد یک باب منزل و دفتر برای امام جمعه این شهر، عنوان کرد: دولت در حد توان و مقدورات خود در کنار یک مرکز علمی، تلاش خواهد کرد تا یک مرکز فرهنگی هم شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شیراز افتتاح شد

دانشگاه صنعتی شیراز افتتاح شد