مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:302020-07-30اجتماعي

استقبال کودکان و نوجوانان گیلانی از آموزش های برخط تابستانه


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از استقبال مخاطبان و شرکت علاقمندان در 16 کارگاه تخصصی برخط تابستانه این مجموعه فرهنگی خبر داد و گفت: این کارگاه ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از استقبال مخاطبان و شرکت علاقمندان در 16 کارگاه تخصصی برخط تابستانه این مجموعه فرهنگی خبر داد و گفت: این کارگاه ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران از استقبال مخاطبان و شرکت علاقمندان در 16 کارگاه تخصصی برخط تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: عکاسی ، نقاشی ، پرورش صدا و کلام در قصه گویی ، فن بیان و سخنوری ، بازیگری ، سرود و همچنین، داستان نویسی ، آشنایی با ارکان قصه گویی ، آموزش اوریگامی ، چگونه قصه بگوییم ، کاردستی ، راز دنیای ناشناخته نجوم و حال خوش زندگی(نوجوان خودباور) از عناوین این کارگاه های برخط است.

وی به روند برنامه ریزی و اطلاعرسانی کارگاه های برخط کانون استان گیلان اشاره کرد و گفت: ثبت نام دوره های تخصصی از پنجم تیرماه و با مراجعه علاقمندان به سایت gilan.

kpf.

ir آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با بیان اینکه کارگاه های تخصصی برخط تابستانه هشت جلسه ای بوده و تا 30 شهریورماه با هدایت مدرسان و مربیان برجسته کانون ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کودکان و نوجوانان گیلانی از آموزش های برخط تابستانه

استقبال کودکان و نوجوانان گیلانی از آموزش های برخط تابستانه