مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-30اقتصادي

عنوان برتر ارتقای کیفی راه های شریانی کشور به راهداری فارس اختصاص یافت


راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راههای شریانی کشور در چهار ماه نخست سال 99، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس جایگاه برتر در بین ادارات کل راهداری استان ها در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راه های شریانی کشور در چهار ماه نخست سال 99 را به خود اختصاص داد.

در چهار ماهه نخست سال جاری، راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس در قالب طرح اقدام رویه راه های شریانی 520 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت گرم در سطح راه های استان اجرا،که بخشی از این اقدامات با تجهیزات و ماشین آلات اداره کل و بخشی توسط پیمانکاران بخش خصوصی صورت پذیرفت.

همچنین بهسازی و اصلاح رویه راه ها تا پایان تابستان (قبل از شروع فصل سرما) ادامه خواهد داشت و بر اساس اولویت های از پیش تعیین شده اقدامات لازم صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که استان فارس با 17 هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از یک هزار و 380 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 200 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 800 کیلومتر راه فرعی، نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه روستایی، 2 هزار و 500 کیلومتر راه شریانی از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان برتر ارتقای کیفی راه های شریانی کشور به راهداری فارس اختصاص یافت

عنوان برتر ارتقای کیفی راه های شریانی کشور به راهداری فارس اختصاص یافت