مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 12:202020-07-30دانش

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه خوارزمی، نشست مشترک دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت با حضور عزیزالله حبیبی ریاست دانشگاه و جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت، - رییس دانشگاه خوارزمی، آمادگی دانشگاه را جهت آغاز فاز مشترک همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه رشته های علوم انسانی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه خوارزمی، نشست مشترک دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت با حضور عزیزالله حبیبی ریاست دانشگاه و جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت، در ساختمان پژوهشگاه نفت برگزار شد.

جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان یک پژوهشگاه صنعتی، پژوهش های کاربردی انجام می دهد و تمامی فعالیت های این پژوهشگاه به پروژه های پژوهشی منجر می شود.

عمده فعالیت های این پژوهشگاه قرارداد های صنعتی است که توسعه تکنولوژی را به همراه دارد و این وجه تمایز پژوهشگاه صنعت نفت با سایر پژوهشگاه ها است.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت افزود: پژوهشگاه صنعت نفت هم با بخش بالادستی و هم با بخش پایین دستی در ارتباط است و وقتی پروژه ای به پژوهشگاه محول می شود از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه ها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه خوارزمی و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند