مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 14:252020-07-30بين الملل

سوییس: از طریق کانال بشردوستانه داروی ضدسرطان تحویل ایران شد


دولت سوییس امروز پنجشنبه جزییات اولین مبادله از طریق کانال بشردوستانه با ایران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت سوییس امروز پنجشنبه اعلام کرد یک شرکت دارویی در سوییس از طریق کانال تجاری بشردوستانه با ایران یک داروی ضد سرطان را برای این کشور ارسال کرده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد دولت سوییس امروز پنجشنبه اعلام کرد یک شرکت دارویی در این کشور از طریق ساز و کار موسوم به تمهید تجاری انسان دوستانه سوییس (SHTA) یک داروی ضدسرطان را به ایران تحویل داده است.

نادین ماتیس ، سخنگوی وزارت امور اقتصادی سوییس در یک مصاحبه ایمیلی با خبرگزاری فرانسه گفت: داروی مورد نظر، دارویی است که برای درمان تجمع بیش از اندازه آهن در اثر فرایند مکرر انتقال خون مورد استفاده قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت اقتصاد سوییس اشاره ای به نام شرکت انتقال دهنده این دارو نکرده و توضیح بیشتری درباره حجم مبادله انجام شده نداده است.

آمریکا و سوییس روز 10 بهمن ماه سال گذشته مدعی اجرایی شدن ساز و کار مالی جدیدی برای ارسال اقلام انسان دوستانه به ایران شدند.

در بیانیه ای که سفارت سوییس در تهران منتشر کرد آمده بود: تمهید تجاری انسان دوستانه سوییس (SHTA)، ساز و کاری مالی با هدف ممکن ساختن تحویل کالاهای انسان دوستانه به ایران، در آستانه اجرایی شدن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس: از طریق کانال بشردوستانه داروی ضدسرطان تحویل ایران شد

سوییس: از طریق کانال بشردوستانه داروی ضدسرطان تحویل ایران شد