مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 16:002020-07-30اقتصادي

آب روستاهای غیزانیه خوزستان تا شهریورماه پایدار می شود


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی به بخش غیزانیه در خردادماه امسال، گفت: پایداری آب دیگر روستاهای این بخش با جدیت در حال پیگیری است و پیش بینی‌ها از پایدار شدن وضعیت آب آشامیدنی روستاهای منطقه تا شهریورماه امسال حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ فاضل عبیات پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای فاز تکمیلی انتقال آب شرب به بخش غیزانیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آب غیزانیه از تاسیسات آبرسانی شهید الماسی در منطقه شیبان تامین می‌شود که فاز اول آن در خردادماه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه انتقال آب از ایستگاه شهید الماسی شیبان تا روستای صفیره از طریق یک خط 23 کیلومتری انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر این خط در حال بهره‌برداری است و حدود 600 مترمکعب در ساعت به مخزن آب صفیره آبرسانی می‌کند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: طول مسیر انتقال آب از ایستگاه صفیره تا ایستگاه نزهه نیز 28 کیلومتر است که در حال حاضر از طریق 2 خط قدیمی کار آبرسانی را بر عهده دارند و همزمان این خط تامین کننده آب شرب 11 روستا است.

عبیات با بیان اینکه در حال حاضر ورودی آب به مخزن آبرسانی روستای نزهه نسبت به گذشته (قبل از بهره‌برداری از فاز اول طرح) سه برابر افزایش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب روستاهای غیزانیه خوزستان تا شهریورماه پایدار می شود

آب روستاهای غیزانیه خوزستان تا شهریورماه پایدار می شود